BannerFans.com

Dumma "Meducin"

Mmm har gott bra fram tills igår.. Denna Concerta börjar göra sig känd i min kropp )=
Visst nu har jag vart sjuk sedan förra fredagen, alltså en vecka. och då förvärras la allting!
Men igår åkte jag verkligen BergoDalbana i 190 .. Mitt humör svängde rejält. Och tillslut på kvällen fick jag en Ångest attack .. Usch vad länge sen jag hade de hemska tankarna! Men den så fint kallade attacken höll inte i sig så länge. Inte så extremt iallfall. Tur att jag har min älskade finaste pojkvän vid min sida iallfall! Och att min finaste erfarna vän Amanda finns!!

Kvällen bestod utav skratt gråt, skakningar , oro, ängslig och värmeväxlingar!
MEN jag somnade gott iallfall. Och jag vet om att detta är biverkningar som kan komma under den första tiden vid intag av detta hjälpmedel..
Men inte såå jättekul kanske..

Men Jag är Stark det är jag. Jag har vunnit förr. Vunnit över betydligt värre perioder!!

///kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0