BannerFans.com

Concerta i kroppen!

Tjohoo.
Igår, Måndag var första dagen med The Concerta i min kropp!
Har varit nervös men endå upprymd över att äntligen få börja använda det!
Såå jäkla dumt bara, är ju sjuk sen i helgas. Och vilket leder till att Om det nu är biverkningar utav Concertan så kan det vara svårt för mig att upptäcka.. Och idag ska jag till min Psykotant på Carema. För att prata om veckan har gått med nedtrappning utav The AntiDepp. och hur det känts med Concerta starten (= Och sen ska vi ta blodtryck. Dock vet jag ju inte om det går att göra nu när jag är dålig?

Igår iallfall så efter att svalt tabletten så efter ca 1timma började mina nerver /muskler kittla typ. *hihi* låter kanske stört för någon som inte varit med om det förut. Men fick samma sak i början när jag åt AntiDepp.
Tänk er själva hur det nästan kittlas i kropp och aniskte. Det är ganska kul. Man kan lixom inte motstå att le *haha*

Sen gick jag upp i varv. OJOJ säger jag bara. Jag började "pladdra" på som jag vet inte vad. Med min chef då da. *hihi* medans min trut gick så stod jag och fila naglarna samtidigt. Måste sett ganska kul ut..
Efter cirkus 1timma började det Nervkittlande och Hyper statusen att sänka sig. Och jag blev "normal" igen ..

Japps så så enkelt var det igår. Idag är då alltså 2.a dagen med detta i kroppen. Skall bli spännande =P


                                                   Jag äter enkom 18mg =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0