BannerFans.com

Stor Seans med Thomas Wallenberg

Hej!
Idag har jag tillbringat ett antal timmar i en dans sal där Mediumet Thomas Wallenberg höll i en stor Seans..
Sist jag träffade denna man var för ett år sedan. Då var jag ganska så nyseparerad och hela livet var väl typ upp och ned.
Den kvällen för 1 år sedan, lade Wallenberg tarot kort och läste även av mig med hjälp utav mina följeslagare från andra sidan!


Wallenberg fick fram följande:
Personligheten hos mig var det som alla vet i min omkrets. Jag är elak mot mig själv, kritisk mot mig själv. Extrema krav.
Jag är en människa som trivs bäst och är bäst när jag får arbeta med med praktiska moment..
Jag är en människa med mycket energi..

Om min framtid och vänner sades det att någon i min vänskapskrets som är ljushårig/blond tjej som jag tror är en nära vän. Denna tjej går bakom ryggen på mig och sviker mig mer än jag tror.
Något med studier/skola kommer att leda mig till min nya kärlek. Men jag får inte ha för brottom. För han kommer komma. Bara jag tar det lugnt!

Detta ovan stämmde läskigt nog in.
Att jag är extremt negativ och elak samt kritisk mot mig själv det vet jag om. Men kan inte styra det.. Det jag trivs bäst med är att arbeta när jag får använda kroppen och inte behöva "tänka" så mycket. Jag är praktiskt lagd och det vet alla i min närhet om!
Energimässigt JA, dock på senare tid är det något som sugit musten ur mig till allt!

Denna blonda tjej han nämnde det var en tjej vid namn Cicci. Denna tjej har jag inget med att göra längre. Hon är raderad ur vänskapslistan. Detta pga att vissa saker kom upp på ytan som gjorde att jag lätt kunde klippa av vårt band!
Denna kärlek. Jaaa det vet ni ju redan (; Min pojkvän Victor är en fantastisk ung man. För JA han är en Man inte bara en yngre kille. Han är väldigt mogen och trygg i sig själv på många vis, trots hans yngre ålder! Och detta med studier, ja Victor och jag är gamla klasskompisar från gymnsiumet som tog upp kontakten igen!

Idag ett år senare läste han av mig lite snabbt.
För det första upptäckte han en ovälkommen främling från Andra sidan som hänger över mig och stjäl min energi. Den personen/anden fösta han iväg. Och Wallenberg tror nu att jag kommer få tillbaka min inre energi som varit som bortblåst en tid tillbaka!
Han talade om för mig att jag har en väldigt nära man vid min sida. Som är en riktigt bra kille. Han sa så att han var en lite yngre kille, men ville inte kalla honom kille utan UNG MAN. För denna unga man är riktigt bra. Han må vara yngre men oj som hans beteende och personlighet lyser om att han han är före i utvecklingen. En riktig man i ung ålder helt enkelt.
Sedan sa han med sina sista ord till mig med ett brett leende på läpparna: Lycka till och ha så fantastsikt roligt!

Och ja behöver jag säga mer? Denna unga man är uppenbart att det är Min Victor. Och jag är såå lycklig att jag fått en bekräftelse utifrån. Någon som inte träffat honom själv. Men får höra från dem som är på Andra sidan berätta att denna unga man är en klippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0