BannerFans.com

Synd Om Mig Idag

Ja det e faktist det! Vakna imorse av solen, vid halv åttta typ. Och jag som ville sova ut!
Kröp närmare min Älskling och tvinga mig sj att somna om igen.
Sen vakna vi av Älsklings kl vid halv tio. Då var jag DÖD!

Hann drömma en hemsk dröm innan kl ringde.
Allt som inte får hända HÄNDE. 1. Min OeZ (bilen) hade någon misshandlat, som ledde till att jag inte kunde ta mig till arbetet
2. Fick sparken på jobbet pga att jag ej kunde ta mig ut till kund
3. Stod där med trasig bil som skulle säljas till min vän veckan efter, ett lån på massor av pengar som jag just åtagit mig, jag och älsk skulle flytta till större för att vi blir fler i familjen! Och utan arbete!!
PANIK!!
Det hemska är att något sådant här inte kan eller rättre sagt får inte hända.. Om jag är nervös av mig? Japp!!




Idag åkte jag Och Skysan till min papp´s och Tess. Sky älskar att vara där. Hon blir så glad när hon får vara med Tessan (=
Och jag får träffa min far samtidigt som min hund har kul. Det e LYCKA!
Städade ur bilen invändigt. Riktigt otdentligt. Tror jag höll på att dammsuga i 1 timma innan jag var nöjd. Sedan tvättades inredningen med YES. Nu är OEZ redo att gå vidare till sin nya ägare!

Japp så ligger det till. OEZ ska säljas. Mandis ska få köpa honom för skamligt lite pengar. Men jag behöver en ny mer ordentlig bil. Som dels rymmer fler passagerare och drar mindre i bensin..
Så from nästa vecka blir det till att åka runt och kolla efter en ny BIL (= JJIIPPEEYYY...

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och väntar på att klockan ska bli så pass sent att jag kan ta en sista sväng med Skysan för att sedan kunna gå och lägga mig. Det e nämligen lite synd om mig idag. Känner mig inte alls kry.. Nästintll feber, roslig i halsen och allmänt trötter )= Vill bara ssoovvaa!!!!!!!

Nog tråk informerat om mig och min tråkiga dag...
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0