BannerFans.com

Övning ger färdighet



Hellu Haj haj..
Trötter idag.. Men ingen huvudvärk eller feber DET är göttans det =P
Så det blev som jag bestämmde igår. Joggning stod på schemat.
Efter en extremt stressig svettig dag på jobbet kommer jag äntligen hem vid 18.15 tiden.. Ner te tvättrummet och fyller maskinerna. Sedan var det en STOR & TUNG suck och ett jag pallar inte. Men fasiken heller. Skitsamma om jag jobbat äckligt duktigt och hårt idag, skitsamma att solen precis gick ned. Jag SKA ut och jogga!!Och jag lyckades. Det ni. Jag e STOLT!!

Innan vi gick ut för att göra av med den sista energin vi hade kvar blev det lite pusskalas såklart =P



Skysan REDO (=


Jag har irreterat mig på 2saker idag. Eller nej 3saker..

1. Varför ska jag alltid göra allt PERFEKT, så det slutar med att jag får stressa gärnet??
2. Vår solen mm urhärligt MEN nu syns det föreviga dammet som aldrig går att trolla bort TYDLIGT!
3. Varför hör hon inte av sig?

Har säkerligen haft mer onödiga saker jag gått och funderat klagande på. Men detta var huvudpunkterna =P

Aja nej nu e jag TTRRÖÖTTT eller a jo ganska så iallfall.
Ska hämta sista tvätten nu. Sen en snabb dusch. Sedan blir det till att plocka iordning inför morgon dagen. OCH NEJJJJJ jag tänker ICKE diska ikväll! Glöm det. Jag vägrar NEJ jag ska INTE!!!

God Night my litle yellow friends (;

SAKNAR..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej toker :)

Du är så jädra damp-duktig tycker jag :D

Själv är jag mest trött hela dagarna känns det som, men har iaf klippt mig, DEDUUU ;)

Kommer hem Torsdag :) Men jag slår en pling när jag kan/orkar/kommer ihåg, du om nån vet ju att de sakerna går hand-i-hand :/ men Du får ringa också såklart :D Ta hand om dig Smuulan ;)

Justeja, nu är Roccos ballsack blott ett minne;) i Onsdags rök den, och pappa har hand om kastraten nu :)

PUUURREEEE <3<3

2011-03-18 @ 12:00:54
URL: http://amandasord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0