BannerFans.com

ADHD jajamensan

Tjolahoppp tjollahhejjssannn sa en liten prutt =P

Känner mig tok oseriös med mitt bloggande!!
Under dagarna kommer jag på kanske 50 grejor att tala om. Men när man väl är hemma. Då är jag så extremt slutkörd. Och har de där viktigare sakerna att göra innan jag kan sätta mig och skriva ner några rader. Men då är jag redan slut i rutan och det är dags att sova!

Det som händer numera...
Jag har en boksatvskombination JA, precis som allt och alla utom min mor trodde!
Men detta hindrar inte mig eller förändrar inte mig ngot vidare. Snarare har jag mer att göra. Då jag vill gräva lite i mig själv och alla mina miljoner konstiga tankar oh känslor.. Läkarna talar med en gång om att jag kanske borde ta tabletter eller som de uttrycker det hjälpmedel!
Nej tack säger jag. Eftersom jag har så svaga "trådar" utav ADHD och har klarat mig relativt bra i 23 år, så känns det inte som om jag vill nu helt plötsligt vill börja använda hjälpmedel för att försöka anpassas in i detta otroligt trista Svensson livet. Jag tycker om mitt sätt att vara. Dock kommer jag att ta hjälp angåeende mina jädra känslosvängar och extrema humör!

Dessutom pratar jag och min Prins Victor om att börja "odla" barn inom snar framtid. Och då är det ju ingen ide att börja knarka när man endå måste avbryta det när barnet ska"odlas" eller hur? Eller? =P

ojoj nej nu hmm a paööar inte skriva mer. Vill kolla om någon film kanske har börjat på tvn. Denna lördag kväll!

Fråga:
varför har mina bröst börja växa vid 23års åldern?

Tjao Tjaoo gummisnoppar och gummi klittor =P


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ändå ingen idé att ni skaffar barn, tror inte barnet blir så fint om man tänker på hur ni ser ut. Och att brösten växer beror nog på att du är med barn ;)

2011-02-01 @ 16:28:16
Postat av: Petra

Du är underbar!!

Till skillnad från "bitterfittans" kommentar så tror jag att ni kommer få alldeles unerbara barn...

Du har till skillnad från henne accepterat allt och är inte bitter!

MEn en sak har hon rätt i iallafall... Köp ett gravtest!

håller tummarna



PÖSS

2011-02-06 @ 17:31:12
URL: http://pewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0