BannerFans.com

En Dag som Idag Som Idag

Hellupppsan =P


Om man längtar tillbaka?? Jajamensan vem skulle inte göra det??

Tänk att tiden går så fort ibland.. Vissa perioder känns det som om livet står stilla och under andra perioder går det himlans fort..
Idag är det redan söndag. Och veckan som varit har gått något extremt fort. Knappt att jag har hunnit blinka så var det fredag igen (=

I veckan var jag hos min nya (äntligen) psykotant på psyket i Nacka =P
Det var andra gången jag träffa henne. Förra gången börja jag böla bara för att vi kom in på vad jag tyckte om mina nära och kära. Och denna gång vet jag inte riktigt varöf jag brast ut i gråt..
Nu har hon iallfall fått se mig på "riktigt".. Hade extrema humörsvängningar. Först kommer jag in till henne på allmänt 0-ställt humör. Sen blev jag något gladare, sen bröt jag ihop, sen blev jag arg och sen sluta det med att jag var lätt som en fjäder och hade ett äkta leende på läpparna när jag gick därifrån (=


Sky ligger i träning för fullt just nu. Låter henne dra bildäck cirkus 3ggr per vecka. Och hon äter som hon ska. ¨Så till utställningen som är i Mars hoppas och tror jag att hon är fin fin i kroppen och redo att få en rättvis bedömning (=
Hon är pigg och glad som aldrig förr. Och sitt normala jag igen. Alltså en riktig Diva med charm =P

Kan man få lov att klaga lite???
Jo men det gör vi =P
Har ont i min kropp i vanlig ordning. Axlarna är välldans sura på mig av någon anledning. Inge skönt alls!!!
Jag går helt plötsligt ned i vikt. Knas det där. Vikten verkar svänga som mitt humör =P

Det härliga med allt just nu är endå att jobbet går prima bra just nu (=

Aja pallar inte skriva mer..

Ha det nNNNNIICCeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0