BannerFans.com

Sommaren...Adhd..Glädje..

Äntligen har sommaren anlänt till oss här i stockholms skärgård oxå !!! JJiippiieee JJiipiiieee
Trodde aldrig den skulle komma !
Men nu har träden börjat blomma och blommorna blommar och alla satans insekter ä framme och irreterar åter igen! LÖÖVVEEE IT!! <3
Och OJ oj oj vilken värme vi har, Helt fantastiskt!!

Dessa mygg och knott skulle man väl kanske klara sig utan Men men nej nu ska vi inte vara såna =P

Sitter ute på Ingarölandet åter igen. Med min bundis Petris .. Vi har just kommit tillbaka från sjön. Barnen och hundarna har badat och plaskat för fulla muggar. Vi såkallade vuxna stod vid kanten
och skratta åt dem små liven =P

Inom mig rusar det glädje. Får glädje rus i hela kroppen gång på gång... Helt otroligt härligt.. Vilken känsla ..Det var länge sen jag kände sådan lycka för "ingenting"..! Visst är mitt liv fortfarande upp&ned efter att jag separerat från mitt ex . Men inom mig växer ett lugn.. Ett lugn som käns helt främmande Men underbart!


På Måndag påbörjas min "riktiga" utredning över min såkallade Adhd.. Min läkare är 100.a på att jag har det. Och vill sätta mig till att börja på ett hjälpmedel med en gång. Men utredningen måste göras så vi kan bena ut vad jag kan behöver för extra stöd eller liknande.. Läkaren skall oxå se till att hitta en psykolog som är "rätt" för mig. En sådan som har lite "stake" i kroppen, som kan hänvisa mig åt vilken riktning som är rätt i alla mina funderingar .. Det känns sååå skönt att det finns människor som både förstår och vill och kan hjälpa mig!! Något som dock skrämmer mig är att om jag nu börjar käka ännu fler piller och de "fungerar". Hoppas jag på att min livliga personlighet fortfarande kommer finnas kvar! För jag vill ju Inte bli en normal männsika. Jag e ju den spralliga framåt bruden som e lite galen och knasig.. det jag vill få ut att dessa piller e ju att jag ska ha lättare att ta tag i saker och även kunna slutföra dem oxå! Sen med hjälp av min psykolog vill jag få ordning på mina dumma
tankar och desa djävular som bor inom mig!! Jag KAN jag KLARAR allt jag VILL!!! åste bara våga lita på mig själv! Dock inte lättare när man blitt sviken av dén kille man levt ihop med under 2 år ...


Sky har nu fått upp hullet igen. Så nu påbörjas muskel byggande så smått. (= Det bästa med vår och sommar e att man kan träna sky i vattnet, för hon älskar att simma. Och det bygger så bra muskler över hela hennes kropp (=
Sky börjar äntligen känna sig hemmastadd i stugan nu. Hon är lugn trygg och håller sig för det mesta på tomten =P

Söker ju bostad nu.. Dock har jag det knivigt med ekonomin fortfarande.. Detta hindrar mig en hel del.. Men men e långt fram i kön typ 3.e plats så det e ju bra (= ...
Ne nu blire lite "fäjan" sen HP, kanske trillar in igen senare..
Ha det gött
 


    Världens bästaste SKY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0