BannerFans.com

Mitt hjärta Bultar!

Mitt hjärta bultar hårt.. Har just läst en erotisk novell gjord av en vän.. Nya hopp inom mig vaknar till liv igen!! 

Var finns han?
Var finns den mannen som kan ta mig till de njutningsbara världarna??
Var finns han med det leendet som får mig att blygt se åt ett annat håll?
Var finns han som får mig att känna mig som den enda kvinnan i världen?

Var finns han som kan ta mig med storm, få mig knäsvag, få mig att njuta.. Bara vilja ha mer, vill ha honom inom mig.. Var finns han som vet hur man får en kvinna att njuta??

Ahh sprängs snart inom mig...
Kom till mig...
Kom i mig, ta på mig, smek mig..
Ta mig till de skyhöga njutninsbara världar
 ..

Var finns du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0