BannerFans.com

Barn, vänner, kärlek

Hellu
Har just kommit hem från Uppsala. Varit hemma hos min vän från grundskolan, lör-sön. Spännande att se hur hon lever idag.. oh hon har såå söta barn. Dogge & Elvis .. Ursöta ungar... Många tankar snurrar när man träffar härliga barn..
Hon min vän, har hus barn och hund. Lever rena svensson livet. Helt underbart!! Men så funderar man på vad jag har och hur jag lever.. hmm ... För en tid sedan hade jag barn i tankarna, egna barn. Att jag ville bli mamma. Hmm...
Min kära vän hon är en underbar mamma. Hon har extremt bra tålamod måste jag säga. Oj oj tycker hon har riktigt fin "hand" om sina barn... Sån vill jag oxå bli ...

Inom mig sprudlar ett lugn, (om man nu kan säga/skriva så), lugnet inom mig är glatt och harmonsikt. Jag känner mig djupt glad.. Tror jag iallafall *hihi* ... Känner mig kär... inte för att jag har några känslor för någon... Utan mer kär i kärleken.. mmm mys-känsla...
Det snurrar mycket i mitt huvud, tänkte senast idag tillbaka på förra sommaren.. hmmm... varför e jag sviken och vad e det värsta med det som hänt... Hade svaret igår kväll när jag och min vän låg och prata som små flickor i sängen innan vi skulle sova.. Men nu e det som bortblåst.. Jag behöver "fastslå" vad som gjort mitt sår så stort som det är. För att sedan kunna bearbeta det hela..

Jag skulle vilja få tillgången att träffa mig själv. Att få se mig själv på avstånd. Att få möjligheten att lära känna en person som mig.. Hmm vore något stort intressant... Älskar detta med psykologi.. Det facinerar mig mycket. Hur männsikan tänker, varför hon agerar som hon gör osv.. Jag tror att Jag själv skulle vara väldigt intressan att "utforska", jag som har såå mycket ideer funderingar tankar som ständigt snurrar i mitt huvud...

hmm kom av mig...
se ya later... <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0