BannerFans.com

Uppe tidigt..

Igår morse vakna jag av min chef som ringde.. Hade försovit mig IGEN!!! Denna gång blev det rejäl försening.. Kom 2 timmar försent till kund!!! INTE BRA!!!
Men tur är att man har god kontakt med chefen på fältet, vi löste det på "vårt lilla sätt"... ( ;

Igår kväll invigde vi sommaren Jag & V. (= Vi bestämmde oss för att ta det första doppet i sjön. Och så vi gjorde. Men oj oj V. sprang och dök i från bryggan. SNacka om STAKE den mannen har!!! En annan försökte gå i som en annan kärring från stranden.. Men gav upp det och gick te stegen vid bryggan.. Sakta men säkert kom jag i .. HAHA och vet ni vad??? Jag tyckte det var skönt!!!
Vi hade med oss mat, Vinmarinerad Rostbiff, coktail tomater, Potatissallad, Skagen röra, och ("penrich") ni vet vitt långt bröd hahahaha =P
MYS på hög nivå med andra ord... Mår väldigt bra i V.s sällskap.. Har alltid kul, är avslappnad men endå lite pirrig, har otroligt bra härligt sex med honom, känner mig uppskattad för den jag är.. A kan inte bli bättre (=
Just detta behöver jag + att han är mina ögon när jag inte har "glajorna" på mig haha...!!!

inatt var jag såå orolig för att jag inte skulle komma upp i tid.. Men V. lovade att få upp mig. Men klarade mig bra själv. Jag vaknade redan vid 05-tiden och kunde glatt gå upp och äta en llååånnggg frukost med kaffe. Sen tog jag Sky`san på en promenad på ca 45 min.. Känns bra i hjärtat att hinna med henne ordentligt på morgonen ♥

I helgen tillbringa jag dygnen med V. vi hade det riktigt mys, hade otroligt härligt sex gång på gång.. Mös av i solen och hade det bara gött. Utgång blev det på lördagen.. Börja med att äta på V.s restaurang sen mötte vi Petra som vart på en dags kryss ! Utgång dans svett och skratt blev det.. Sluta med hemgång i taxi.. V. och jag tog en nattlig promenix med Sky. Satt och drabbla en massa skit och titta upp i himmelen.. MYYYYSSSSS!!!

Dock försvann min mobil under natten, vet ej var.. Men V. min hjälte! Hade en mobil och abonemang över till lilla mig. Så det löste sig smärtfritt nätsan *hihi*




JAG ÄR GLAD!!!! MITT INRE ÄR FYLLT MED ETT HÄRLIGT LUGN!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt med glädje!!

2010-06-04 @ 18:03:58
URL: http://pewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0