BannerFans.com

Nu gör jag slut!


Nu gör jag slut..

Det är över nu, finito, slut, borta..

Jag har nu tagit steget.. Steget Bort från Dig..

Jag är stark nu.. Jag står på egna ben. Går min egna väg nu..Du kommer alltid finnas kvar inom mig. Men det är för att du har gett mig ett sår. Ett sår som fortfarande ömmar, gör inte lika ont längre. Men det finns kvar..

Jag vill inte vara din vän. Ser inget intresse utav att vara nära dig. Du är ingen jag vill ha i min närhet..

Vi kommer ha en viss kontakt tills den dagen vi vet vad vi skall göra med "De Små".. Men sedan kommer det att upphöra..
Det såret du givit mig. Kommer förmodligen för alltid finnas kvar.. Jag kommer ha svårt att våga ta det sista steget, att öppna min själ för någon annan igen..Ditt påstående att du var otrogen, stämmer det? Eller var det enbart ett enklare sätt att lämna mig? Hitta du på det? Du trodde förmodligen det skulle bli lättare för mig att lämna dig? Du ljög mig rakt upp i ansiktet tidigare..
Du avfärdade mitt påstående av att ha någon annan.. För det hade & har du, jag vet det!

Att skylla på mig, att få mig känna att det skulle vara mitt fel.. Att det var fel på Mig.. Att det var därför det blev som det blev.. Det är bara FEGT.. Det var ditt egna fel, inte mitt..Men jag har 2 st personer nu i mitt liv som betyder så mycket. De stödjer mig i allt jag vill och gör. Den ena vännen ger mig trygghet, kärlek, pusch, stöd och respekt. Hon uppskattar mig som människa!
Den andra vännen, är den som hjälper mitt Hjärta ”påvägen”, att läka. Han ger mig stöd i allt jag gör, han är ärlig, hör, lyssnar och känner. Han ger mig närhet och ömhet..

Men tack vare Dig har jag llåånngg bit kvar att gå.. Men jag är på god väg!

Det är över nu. Visst känner jag en bitterhet, men ingen saknad eller sorg... Du finns inte kvar i mitt Hjärta!

 

ADJÖ







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0