BannerFans.com

Helg..Funderingar....

Så va det helg igen.. Veckan har gått rysligt fort.. Ibland blir jag nästan rädd, det går för fort ibland =P


                      Vad Kvinnan Jag vill ha

  • Någon med hjärtat på rätt plats
  • Någon som känner sig själv
  • Någon som vågar vara så pass säker på sig själv att frågor som finns inom en, ställs till henne
  • Någon som tar hand om sitt yttre, värnar om sitt utseende
  • Någon med "livsglöd", vågar/vill testa nya främmande ting
  • Någon som vågar lyssna
  • Någon som vågar stanna kvar när motparten öppnar sitt inre
  • Någon som ser att 2 personer tillhör i ett fungerande förhållande
  • Någon som har stake nog att vara Ärlig
  • Någon med vettigt självförtroende
  • Någon som litar på sig själv
  • Någon som Vill veta/lära sig vad just Hon njuter av
  • Någon som vill få Henne att njuta
  • Någon som vill ha barn
  • Någon som ger Henne ett eget privatliv, egen-tid
  • Någon som kan kompromissa
  • ...

..........................................................................................................................................................

Kommer jag någonsin släppa in någon igen?
Det tynger mig att när jag lyfts upp utav en ljuv härlig känsla inom mig, tymgs jag med detsamma ned.
Hur ska jag åter igen våga ta steget?
Hur mycket skall en Man få anstränga sig för att få mig att öppna igen?
Kommer det finnas någon därute som orkar kämpa?

Jag vet mycket väl att allt hänger på mig..
Mina beslut..
Vill jag släppa någon in igen..
Vill jag dela min själ med någon igen..

Jag vill hitta någon igen..
Men ännu är det en llåånngg väg dit jag måste gå..




Han jag en dag möter, får jag kräva hjälp på vägen, han får lyfta mig över mina hinder som kommer i vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0