BannerFans.com

Ärlighet = Ja tack

Ord kan betyda så mycket..
Ord kan vara falska
Ord kan vara ärliga
Ord kan vara härliga
Ord kan vara negavtiva
Ord kan vara positiva




Det enda jag vill är att få raka ärliga svar..
Kan du ej ge mig ett ärligt svar för framtiden, säg då bara det..
Lova mig aldrig något du ej vet om du kan hålla eller ej..

Att lova är stort för mig..
Jag litar allt för väl på det en människa som står mig nära, säger till mig..

Säg aldrig att du alltid skall finnas vid min sida..

Säg aldrig att du lovar mig att du & jag skall vara tillsammans för evigt. Det sårar mig mycket djupare när du väl lämnar mig. Än om du ej hade lovat att du alltid skall finnas där för mig..




Jag tycker om dig..
Jag är rädd..
Hur skall jag våga ta steget..
Kommer du orka vänta..

Du gör mig stark..
Du gör mig stolt..
Du ger mig ljus i mitt mörker..

Jag har känslor för dig.... Låt mig bara få ta den tid jag behöver... Låt oss växa samman....





Jag vill öppna mig för dig..
Jag tycker om dig..
Hänger fortfarande på en bristande gren..

Mitt hjärta är låst..
Om du vill, ge mig en chans..
Öppna det åt mig igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0