BannerFans.com

..9/6..

Oj Oj det går bra nu !
Beskita bilen imorse. 06.00 i Sunpam.. Och bilen gick IGENOM!! WWjjuuiippieee !!!
Det går bra nu *tihi*
Idag är vi spända, kan hända att vi får svar på en lägenhet .. OjOj hoppas hoppas hoppas (=
På söndag blir jag med valp.. Spännnade... *hihi* Sky`san kommer bli storesyster (=  Åhh vad mys och spännande det ska bli!!!


Igår var jag på mycket "hett" humör.. Oj Oj .. humöret svängde något otroligt. Var dödstrött ena stunden.. Andra stunden kunde jag inte sitta stilla eller vara tyst!! *hihi* jag var riktigt riktigt hyper påvägen hem till V. .. Stckarn, undrar när han smäller av utav mitt lilla temprament =P
Men OJ så skönt det är att vara "tillbaka" har inte haft det här humöret på över ett år tror jag!! Visst har jag svackorna, och mycket att arbeta med fortfarande. Men vi tar det steg för steg. Så ska jag nog klarat`..


Mina favvo tjejer. NI ÄR HELT underbara LÖVVEE !!!


Åhhhhhhhhh vet inte vad jag ska ta mig till just nu.. ojoj .. det bara bubblar inom mig.. Jag känner mig sprudlande glad och generad av mina inre känslor, samtidigt är jag nervös och orolig, hela kroppen är spänd inför svar på boende, det snurrar omkring hur valpen kommer att vara /bli, Sky`san går det bara bättre och bättre med, har otroligt bra vänner, är arg på jobbets strul.. osv osv.. Det snurrar mycket i mittt lilla huvud just nu *tihi*


Kommer faktigst inte på mer att skriva för tillfället... *haha* ja ne kanske ska sätta igång att jobba?!

Ha det bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0