BannerFans.com

SOL & BAD

Mycket fläng.. Fläng hit fläng dit. Haft alla 4.a hundar själv hemma nu i en vecka. Puhh jobbigt med valp och Diviga tikar hahahahahaha ( ;

Har sökt ett arbete förra veckan. Ska ringa dem och tjata lite så jag kan få komma på en intervju.... Vore såå klockrent om jag fick det jobbet!! E lite skraj bara *hihi* klarar jag det, kan jag jobbet? *hehe* får så töntigt dåligt självförtroende när det verkligen är något jag vill ha!!!


Tankarna har snurrat en massa fram och tillbaka + PMS så aa humöret har inte vart lätt att hantera om man säger så.
Men så har man ju den underbaraste pojkvän som inte vänder ryggen till av rädsla när jag behöver honom som mest. Så det går lättare allting då!

Har tvekat och ifrågasatt mina känslor säkert 100.a gånger denna vecka. Men det börjar klarna nu.. Han e helt enkelt underbar!! Och efter denna helg har det bevisats att VI 2 hör verkligen samman. Sen får tiden utvisa var vi hamnar =P



Mycket sol nu.. Vill ha SEMESTER VILL VILL VILL VILL!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0