BannerFans.com

Lite bilder uppdatering

En väldigt hård dag har vi bakom om (=


 Sky : Suck Låt mig sova, Jag e TRÖTT


Lilla Kazandra med Valpen Rouge (=.. Vi har gjort många besök hemma hos Petra Kenny och deras familj. Deras tik Nina ( mamma till Sky) har fått bebisar (= .. 9 st härliga små krabater. Har lyckats kära ned mig i alla 3 tikar (=..

 Här har vi lilla Pyro, blir matad utav Petra. Den lille krabaten har nämligen haft lite svårt att dia från Nina, därav måste han stödfodras. Men denna Pyro som e minst i kullen, det är han som lever rövre. Inte en lugn stund är det med honom. Har inte sett honom sova en endaste gång när jag vart på besök hehe.. det ska bli intressant och se hur han utvecklar sin energi hihi

Sky`sen med sitt älskade ben. Hon har haft det i säkert 4månader nu och än e det populärast av alla henns go bitar (=

 




Sky`pen håller koll så matte Inte tappar något från köksbänken (=



Bonnie i hög person. Mys flickan. Vi har beslutat oss för att behålla henne (=
Åhh vad jag är laddad inför våren, då blire hoppträning av (=



Min kusin och hennes Pojkvän jimmie på besök från skåne. (= Härligt att se dem igen (=



Detta är Skurdur. IslandsHingsten från stallet. Han e såå snygg. Var bara tvungen att lägga upp en bild på honom (=



Här har vi plnaeringskväll med grannarna, inför nyår. Jag e DÖDSTRÖTT!!



Yes yes så lever det gör jag. Har bara så mycket i görningen hela tiden att när man väl är hemma så äter och sover man hehe.. But thats my life (=

Ha de gött // linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0