BannerFans.com

God Jul!!

Jasså nehhepp nu var då självaste Jesus dagen över. Den stora dagen vi alla stressar för hela året =P

Jag Sky & Victor tog oss till Mamma & Hasse & Lillebror & Rocky för att fira julen detta år.
Det blev många fina kklappar till både stora och små denna jul.
Visst fick lillebror flest då det är han som är barnet. Men vi vuxna fick oxå  många klappar (=
Det roliga (vad jag tycker) är att klappar som ges till vuxna blir så mycket mer roliagre att få och ge. Alla blir lika förvånade varje år över att de vuxna fick så många klappar. När det är sagt att : inga klappar till de vuxna..!



Älsklingen & Sky ! Mina favoriter


Victor envisades som vanligt med att även jag skulle fotas..
Ja nu ser ni hur det blir *haha*


Skysan håller koll och hjälper mamma att hålla ordning på klappöppningen ♥


Victor öppnar sitt första paket (=
Jag kan aldrig låta bli att göra det lite roligare. Så paketet väger cirkus 1kg men innehåller ett presentkort *haha*



Min lilla bebis blev lite tröttis efter en stund. Och tog en liten Nap
Jobbigt att vara hund och måste hålla koll på allt och alla.
Tur är att damen trots allt vet hur man kopplar av samtidigt!


MIN KISSE!!! Rocky ♥
Rocky var med men på avstånd från Sky. Han tycker nämligen Inte att det är lika kul att leka med henne som Sky tycker att det är att leka med honom =P


♥♥♥



Kvällen blev lyckad. Jag var smått orolig spänd nervös inför kvällen.
Men kunde efter en tid slappna av (=


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser du egentligen ut?

2011-01-07 @ 10:25:29
Postat av: Nathalie

Ja hur fan ser du ut människa?

2011-01-20 @ 19:33:45
Postat av: linda

hur jag ser ut?? tjaa hmma typ sådär som på bilderna.. Lite annorlunda dock. Då det blir lite knas med foton, allt e ju blixt stilla =P

Vad dåra?



/ Lilla mig =P

2011-01-22 @ 21:24:44
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag undra därför att det såg riktigt förjävligt ut.. Tack för ditt svar!!

2011-02-01 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0