BannerFans.com

Love

När du ser på mig ler min kropp
När du håller om migmjuknar min kropp
När jag tänker på dig fylls min kropp av värme
När du säger: Jag älskar dig, är min lyckad gjord
Tack för att du finns ♥


Tänker på dig hela tiden

Vill bara viska i ditt öra en vinter morgon som denna:
Jag älskar dig

Tänker på dig min Prins

Du är den bästaste underbaraste i hela världen
Oj Oj vad jag tycker om dig

Du är världens bästaste
Älskar dig min Prins
Bara ler i hela min kropp när jag tänker på dig

...Jag är typ.. Tok kär i dig..

Älskar dig mitt Hjärta

Åh du min Prins!
Du är så bra att jag icke kan lägga ord på hur fantastiskt underbar du är

Tack för att du finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0