BannerFans.com

GREKLAND

Äntligen har jag ordnat så jag kan föra över mina bilder från kameran till datan!!! Tog bara typ 5månader *mohahaha*

Nedan följer min och Victors ♥-semester-♥

Här har vi hmm a jo starten på semestern TIDIGA morgon på Arlanda =P
(Tur att man inte e blyg på att lägga upp bilder ifl. Bjuder på denna )



Yes och här sitter vi och vännttaaarrrr på planet som blev totalt typ 3½timma försenat.. Snacka uttråkad man kan vara. Eller?? =P



Men BIRA det fick vi allt. Det var "trösten" från Fritidsresor för att planet var försenat..



Vi gick en runda på hotellet när vi kom dit. Och JA en runda. För hotellet var STORT !
Precis utanför typ, vårat hotell så reste sig ett STORT berg. Helt fantastiskt att se.
Älskling kanske inte vart lika impad som mig =P



Jag ville såå gärna gå dit och klättra. Men det fick man inte av Älskling...
Hade velat fåga berget på bild när mörkret fallit. Tänkte dock inte på det vid de ögonblick som gavs. Ena natten var helt otrolig. Beck svart och månen lös. Hela berget var så extremt häftigt. Kundeinte tro det var verkligt!



Japps och här har vi utsikten från restaurangen vi åt på hmm a 1,2 a 3 gånger per dag..
Man såg ut över hela hotellområdet (=



           

♥♥♥KÄRLEK ♥♥♥



Första Biran för Älsk när vi kommit fram. Den var helt ok.
Det trodde vi inte men jopps den var god =P



Ja och här har jag ÄNTLIGEN fått min "Paraply"-drink.
Jag är MyckeT nöjd =P




Den Det a den där ville INTE släppa min Flipp Flopp!
Victor fick till slut slå ordentligt i marken för att "han" skulle släppa!!
USCHHAA



Lite mer ♥♥♥Kärlek♥♥♥..
Ute på promenad i Kolymbia. Alltså utanför hotellet.



Älskling ligger oh steker ♥



Snygging där =P
Se inte så glad ut *haha*


Ehh japp =P
Victor tyckte jag blev en tennis brud när jag klätt mig klar för att gå till poolen =P




SamanfattaT så var vår semester verkligen det vi var ute efter= SOL BAD SLAPPICH ALKOHOL.
Och för oss båda var detta ett stort test oxå. Vi båda har nämligen erfarenheter utav "kärleks semestrar"
med våra ex.. Och det har alltid tatt slut en tid efter.. Men vet ni vad?? Jag är pirrigare och lyckligare än någonsin just nu. trots att det gått snart 2 månader sen vi kom hem ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0