BannerFans.com

Det gör ont..

Det gör ont fortfarande...
Jag är såå lycklig och glad och lugn idag. Har funnit någon som finns där för mig. Som vill och försöker förstå sig på mig... Trivs förbannat bra med honom, vad vi än tar oss an att göra så har vi alltid roligt tillsammans..

Men ännu idag trots en sådan lång tid efter gör det fotfarande ONT!
Den där Han, han tror han skulle göra det lättare för mig när han gjorde som han gjorde. I själva verket gjorde han det enkelt för sg själv... Jag har idag fått många svar på många frågor.. Att du inte kunde vara ärlig och varit öppen med dina inre tankar?? Varför?? Skyll INTE på mig.. För det var bara du som var feg.. Jag öppna mig helt HELT OCH HÅLLET!!! Helt och hållet för dig!! Jag visa sidor jag aldrig visat för någon tidgare!!!
Jag försökte allt i min makt att hålla Oss uppe !!! Att få höra allt bakvägen gör något grymt ont! Med många svar i handen idag, så är jag såå grymt ledsen över att du inte kunde förmå dig att öppna dig för mig! Jag fanns ju där! Hela tiden, alla dygn, dagar, veckor, månader, år...........

Att folk runtomkring mig talar såååå JÄVLA ILLA om mig. Det gör så jäkla ont! Sjukt ont... Jag föröker allt jag kan för att tränga bort dem.. Låta det vara. Låta dem snacka skit och bete sig som de dåliga männsikor de är! Men det är grymt svårt!! När jag har försökt såå mycket att göra dig glad och nöjd och sedan få höra att jag inte alls fanns där för dig. Att jag inte lyssna?!!!!!

Jag har fått höra saker som att du skulle slagit mig.. Det har du aldrig gjort och skulle aldrig göra..
De har även sagt elaka saker om oss, att vi bråka ofta och högt.. Att du skulle vara dålig för mig och jag för dig.. Dessa människor är dem vi haft i vår närhet under hela vårt förhållande.....

Varför kunde du inte gjort det snyggare???
Jag har såå jäkla ont!
Jag vill inte ha dig tillbaka. Jag vill inte ha det vi hade.. Men det gör endå såå förbannat ont!!

jag är så förbannat skör................................................

Kommentarer
Postat av: Erica

Måste säga att jag tycker att du är en mkt bra skrivare ;) synd bara att det ska göra så ont =( kramar!

2010-08-20 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0