BannerFans.com

Den 2/9 -09

Jaha så är man sjuk IGEN!!!
Förra veckan var jag dålig. Sen blev jag piggare 2 dagar. Och nu sitter jag här och mår skit IGEN.
Jag är febrig, hostar, förkuldoch halsen är dum igen )=

JAJA nu när man är så gott som arbetslös IGEN så skadar det väl inte att vara sjuk. Jag menar hellre sjuk nu än när man har jobb!!!!!
Ja var på Arbetsförmedlingen återigen. Hos Tant Psykolog. Och fick prata ut ordentligt. En annan äldre damsom arbetar där, som har kontakt med arbetsgivare lite här och där, var påplats. Hon skulle kontakta Hemfrid och höra om det fanns någon möjlighet att jag fick träffa dem IDAG. Men tydligen gick inte det, för hon ringde aldrig upp mig igår )=
Nu hoppas jag på att hon ringer innan veckan är slut och talar omnär rekryteringsträffen blir nästa vecka istället..
Vore toppen att iallfall få pröva på att jobba med Hemfrid. För de har alla möjliga tjänster inom företaget!...



                                                 Det e ganska fint där vi bor..



Nu har äntligen vi lagtom foderstaten till lilla Sky.
Hoppas på lite lugnare tempo framöver hahaha



Nej nu ska jag ta och tvinga i mig något att äta.

Sen är det dags att kolla tvätten igen. Har snart tvättat ALL  tvätt (=

Sallet blir det tvunget att åka ut till. Bör röra på lilla Ronis. För snart har vi dragkrok på bilen. Och då blir träning av ute på Gurra stallet. Hon måste vara i fin trim då ♥

/// Linda & en snarkade Sky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0