BannerFans.com

7/9-09

Hejsan..

Fy vad mycket man har i görningen.. Så mycket papper hit och dit.. Det ska fyllas i här, det ska kontaktas där, osv..
Och vrför ska det vara så otroligt J'vla trögtför mig att ta tag i sådana viktiga saker????!!!
Jag fixar det ju alltid, till slut. Men önskar bara att jag kunde ta tag i AllT viktigt med en gång. Ibland får jag "ryck" och då går det undan kan jag lova. Och OJ vilken skön känsla jag fylls md när jag väl gjort det..
Som i skolan när jag hade "bra" veckor. Då kunde jag sätta mig ned och lägga fram ALLA läxor på bordet och sen sitta där tills jag hade gjort dem! Oj vad duktig jag var då!!
Bara något jag går och funderar över ilband, typ ALLTID!!!  ....


 

Igår var det ju städdag i stallet. Tjafs i vanlig ordning. Men fick hagen och våra sadelkammare i  ordning iallfall. Sen att jag tycker, att det finns miljoner fler saker att ta tag i e en annan grej..

lektionerna med Jennifer & Penny gick toppen. Och Erona skötte sig bra ♥

Idag var jag först över till Manids. Vi lämna Sky hos Maja. Och så drog vi till Ams. Amanda skulle skriva in sig och prata lite.. Det gick bra. Vi 2 är i samma sitts nu. Så på så vis känns det bra. Då kan vi pucha varandra!

Sen blev det stallet. Vi försökte oss på att rida ut med Maja & Sky MEN. Men Maja  var inte pigg på attt följa oss med ut.Så vi fick vända. REd på volten istället. Och det gick Toppen. Lär inte kunna gå imorn ( ;


 

Har iallfall kontaktat April idag. Så de kan skicka mina arbetsintyg. Och väntar på papprerna från Vasa. Sen tror jag att jagär färdig att skicka in ansökan till Alfa. Har oxå skrivit ut cv + personligt brev tills på onsdag. Känns bra (=


 

Älsk ♥ har vart såå gullig senaste. Hmm man bli nästan lite fundersam ( ;
Men de e väl bara att tacka och ta imot?!

nej nu e det dags att göra sig i ordning för natten Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej



Tack för kommentaren, Ja det har nog med åldern att göra, Ush vilket monster hon är ! men världens bästa monster å andra sidan. Jag tänkte passa på att fråga vad du ska göra på söndag ? En liten hund date kanske skulle sitta fint ?



Mvh Lina

2009-09-28 @ 09:23:17
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0