BannerFans.com

5/9-09..

God Kväll !!

UNGERN-SVERIGE = 1-2.......... SWEDEN ROCKS..!! HELL YAAA

Tjo (=
Sky har legat i hårdträning nu i några dagar. Dock halta min lilla "fis" igår. Vet inte anledningen S= Tror det kan vara så att hon antingen sträckt sig när hon sprungit i skogen, eller om hon blivit kall efter simmningen och hon efter det stäckt sig lr något. Idag halta hon imorse, men resten av dagen inget, lite markering bra.. Hmm så idag och imorn söndag,och måndag blire vila för damen. Det skadar ju inte att ta det lilla lugna mitt i tränigen heller

 (0=



Idag har jag bara haft en enorm förkylning, lite hängig. Annars ok. Rastlös i vanlig ordning. Så eftersom Sky ska ta det lilla lugna nu i ett par dagar så åkte vi över till pappsen och hälsa på! Har saknat Tess såå mkt nu  ♥ Vi borsta och mös lite hemma hos pappa. Sen åkte vi hem igen..

Älsk♥ och jag kolla på Sverige matchen. Sen åkte jag och hämta Marie med Isac. Så nu sitter vi här med varsitt glas vin och degar i soffan..



Aja imorn är det först lektioner för Penny & Jennifer. Sen städdag i stallet. Kanske ska röra på lilla Bartje oxå hmm...
Hur som så blir det en låång dag !!!
Ha det nice
( ;

Bra jävla sygg man e, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0