BannerFans.com

SVERIGE-DANMARK

Hej hopp!
Det var länge sedan. Men så är det vad ska man säga? Upp ned gångar hit och dit. Framförallt ORK.
Hallå var tog ORKEN vägen..??
Jobbar det gör jag återigen. JIIPPIIEE äntligen ett jobb. Så skönt. Varit en jobbig tid nu på senaste, på jobbfronten.
Denna oro angående om man ska få / hitta något jobb eller inte. Men nu har jag det (=
Visst nu är det bara det att när man legat mellan 2 jobb, som man säger. Så blir det att jag ligger "efter" med inkomsten ca 1 månad. BLÄÄ nu denna månad får jag väl kanske hmm tjaa några hundra lappar. Men visst hade jag tagit arslet ur vagnen och skickat in mina papper till ALFA så hade jag väl fått lite pengar. Men nu när jag har fått jobb, känner jag att jag INTE vill vara "någon" som lever på "samhället". Jag har tydligen som alla säger, rätt till det. När jag sitter i skiten osv osv men jag har så svårt att ta hjälp av andra och det spelar verkligen ingen roll från vem eller vad!!!
Nog pratat om pengar!
Jag Trivs ännu efter 3 veckor på jobbet. Och detta passar mig skitbra.

Sky håller vi på att försöka få gå upp lite i vikt nu. Men inte sååå lätt när "hundet" har kommit i "bantnings-svängen". Hon vill INTE äta sin mat längre. Spelar typ ingen roll, leverpastej i eller inte. Försökt ge henne mindre portioner oftare om dagen. osv osv..
Men men visst annan mat som typ mat VI äter går ju bra såklart.. Hmm aja damen ska ju snart gå in i sitt andra löp så ja allt e ju som det är när de små är i denna ålder..
Har lagt spår åt henne en hel del nu på senaste. Det är riktigt kul måste jag säga. Det är så häftigt!
Jag måste lita på henne. Speciellt när jag själv inte kommer ihåg var jag la spåret. Har inga andra val än att lita på henne. Coolt ♥

Annars mår jag topp. Eller mja helt ok (=
Jag håller på att sänka min medicin. Och a vet inte om det är det eller bara att man är tjej hehe.. Hur som så svänger mitt humör som satan haha!!!
Jag ska försöka uppdatera bloggen med lite bilder senare.. Nu e klockan 23.47 och grannarna sitter här i soffan och grabbarna är fulla, Frida sover i sängen och jag Penny nyktra. Det e ganska roligt att höra på deras fyllesanck hahahahaha..
Sverige-Danmark
0-1 ,,,,,,,,,,,...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0