BannerFans.com

Häst sökande, hundspårning m.m

OjOj Nu händer de grejor återigen (=
.
Jag Petra & Kaznadra har nu startat ponnyletande. Vi söker en större Ponny att först ta på foder, för att sedan ev köpa ponnyn. Antingen köper vi den tillsammans eller så kommer enbart Petra köpa den. För min del hndlar det om hur mycket jag fäster mig vid ponnyn, hur vi kommer överens och om jag ser någon "framtid" med ponnyn.
Idag ska vi åka och titta på den andra ponnyn denna vecka. I Måndgs kolla vi på en ponny, som INTE var vad vi trodde. Bilden visa en trimmad slimmad hopphäst med grövre kropp. Men när vi kommer dit och först ser hästen. Förstår vi att bilden var nog ganska gammal. HIHI. Och tjejen som red honom var mycket "pådrivande" på redan en häst med tempo + att hon var på med handen ganska mycket. Jag satte upp och skritta hem den från ridhuset. Det räckte! Slog mot bettet, lyssna bra på vikten, men Nej ingen trevlig ponny. Inte en ponny jag vill att Kazandra ska fortsätta rida på !
Idag ska vi titta på ett ponny sto, 11år. Hon heter Basilika. Och står i Linköping. Oj vad nervös jag är.. Sitter och väntar på Petra & Kazandra nu. HIHI .. Sååå spännande.. (=


Sky får stanna hemma med husse. Hon löper och är bara allmänt jättetrött hela tiden.

Oj vad kul det är med spårning. Nu har vi dock inte spårat något på en vecka. Men tänkte lägga ett imorn tror jag.

Skyens öron verkar INTE vilja ge upp. Kul??!! NEJ!!!! Fan alla andra i kullen har ju lyckats få dem att lägga sig. Hmm aja, ja e trött på att tejpa nu iallfall!


PÅ jobbet går det topp topp (=

Jag har mina egna kunder nu, som jag praktiskt taget valt själv. Och i Fredags träffa jag chefen och vi gick igenom ett och annat. Om jag nu bara håller mig kvar på detta jobb så ser det ljust ut inom företaget för min del iallfall (=          


Men oj vilket humör jag har numera. Hmm är alla såhär just nu? Denna tid på året? Jag har de senaste åren haft depp-perioder vid denna tid. Men detta år är jag ju nästan "normal" , bara humöret. Så  undrar om det finns fler där ute som har detta jävliga temprament??

Kan ju vara så att jag håller på att dra ned på medicinen oxå. Hoppas snart kunnna vara klar helt!

Nej nu ska jag samla mina nerver som håller på att svämma över. Och göra mig klar (=

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej !



Jasså Sky löper.. då är det dags för Flame snart då, Har för mig att hon var tre veckor efter Sky sist.

Kram*

2009-10-23 @ 16:42:11
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0