BannerFans.com

Utställning

Hej hopp.
Idag e det utställning som gäller för lilla Skyèn (=
Nu sitter vi & väntar på Petra & Cassandra som ska plocka upp oss vid 09.00.
Sky är ny duschad och luktar gott !
Nu är vi spännda inför den kommande dagen. Tur att det inte e jag som ska stå i ringen. Det hade aldrig jag & mina nerver klarat av USCHA..
Men en dag kanske det händer.
Det jag har på vår mållista att göra med Sky är:

* Niklas + Sky ska gå en grundkurs i allmänlydnad
* Jag + Sky vill gå tävlingslydnadskurser
* Jag + Sky ska testa på spårning
* Jag + Sky ska testa agility (hur det nu stavas)
* Jag + Sky vill även testa på WP när åldern e inne.

Så det e endel jag vill testa. Sen får vi se vad som funkar bäst och vad som e roligast (=

Nu kom Perta ska dra cihp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0