BannerFans.com

Uppdatering

Hej Hej Hoppsan sa du idag !! *hahaha*

Lite uppdatering då da
Den 6-Maj i onsdags alltså fyllde lilla jag år. Hela 22 bast! Usch åh fy. Nu vill jag inte bli äldre..
Dagen började med att min Älsk väckte mig vid 04.30 ca och gav mig min födelsepresent. Det var en klocka. Riktigt fin måste jag säga. Jag använder igentligen inte klockor men det bör jag börja med. Kockan var dock lite för lång så vi måste åka till affären och låta dem korta den. Eller om jag hittar en annan klocka som jag hellre vill ha. Jag fick göra som jag ville !  ( bild på den kommer upp imorn eller så)

Jag lyckades somna om efter att Niklas och Sky åkt till jobbet. Och vid 07.30 ringde min klocka. Vanessa och Bingo som sov hos oss. De kom in och gratta mig i sängen. Vi låg och mös ett tag sedan attackera vi Prinsess-Tårtan Älsk hade köpt till mig ♥
Det e en tradition när jag fyller år. Linda=Prinsess-Tårta

                                                         Närmande av morgonfikat MUMMS

                                                        Lindas tårta ovanifrån

                                                         Och från sidan

                                                         Efter att vi huggt in



Efter vi mummsat klart på tårtan gav vi oss iväg till jobb.

Vanessa till sitt tråkiga irreterande stilla stående jobb och jag till mitt nya jobb på April.
Det var första dagen jag jobba där efter att ha provjobbat. Var nervös men inte extremt. För Mandis gullungen min, gav förslaget att INTE tänka jobb när jag e ledig. Visst att helt undvika tankarna går ju inte. Men typ. Och vet ni vad??? Det fungerade!!!!!!!!! Tack Mandis för ditt tips (=  När jag väl kom till jobbet hade jag en massa energi till att vara trevlig (=

Jag själv i högsta ego innan jobb

Ego? jag? NNeee hahaha eller kanske


Det fungera bra. Lite virrig var jag men det gick helt ok. Alla va väldigt trevliga-. Och klaudia, en av servitriserna klicka jag direkt med. Helt otroligt var det. Hon e en riktigt go tjej (= Verkar vara lika knasig som mig ( ;

Efter jag slutat stappla jag till T-banan med ömma ben och fötter som inte ville bära min kropp 1 meter till haha!
Var INTE på humör att ¨få gäster hem. Fy satan vad trött jag var. Inte alls på humör. Grinig och PMS..
BLÄÄÄÄÄ
Fick 500kr av "plast-farmor", 400kr på MQ + en ram med Sky i från mina svärföräldrar, 2st lotter + 1tröja + 2st dynor som jag själv får välja fick jag av mamma och Hasse (=
Satt och var halvtrevlig när de var här. Sedan vila jag tills pappa kom senare på kvällen för att fika. Både pappa och Tess kom och strax efter dök Annelie (Celia) och Cash upp. Så då vart det full rulle åter igen, 3st hundar, pappa älsk 2katter jag och annelie. Hehe.
Jag och Annelie tog en cigg och gick sedan en prmmenix med alla hundar.
Snacka om man var trött efter dagen?! 


                                                         En väldigt trött Sky i mattes knä

                                                                                



                                                        Helt slut var vi bägge 2



Ja innan sängdags fick vi lov att flytta in buren till sovrummet. För en viss liten ung tik ville INTE sova ensam denna natt. Lilla Sky börjar ta för sig allt mer. Och även trottsa. Tror en viss dam börjar känna sig trygg?!

Nej imorn uppdaterar vi från Torsdag och idag Fredag
Natt Natt
P.s Jävla piss!!! Vi förlora. Men bra gjort vi lyckades få in 1 mål iallfall. CAN 3 - 1 SWE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0