BannerFans.com

Uppdatering För Torsdag

Hej svejs!
Trött och öm vakna jag på morgonen. Små deppig men endå ok. Promenad innan frulle med Sky, som inte var så hipp på att gå fint. Märks så tydligt att damen börjar bli trygg med oss.
Sedan bar det av till Vanessa och Bingo. Dagen fick innehålla sällskap med Bingo i Nacka Forum medans jag jobbade inne i stan. kändes inte så kul att lämna henne. Men hellre där än ensam hemma i lägenheten såhär tidigt!

Dagen på jobbet rullade på bättre än gårdagen. Lit svårt med rutinerna bara. Men som sagt det e rutiner. Och det är något man skaffa sig med tiden. Jag var kanske inte den gladaste. Me försökte koncentrera mig på andras problem. Och stötta dem istället. Mycket "trevligare" än tänka på sig själv jämnt!
M. är inte så glad just nu. Och det e hårt att se henne lessen. Men samtidigt börjar jag "tröttna" på att hon gör om samma misstag om och om igen. Hon ber om hjälp och tycke men verkar endå inte lyssna. Jag vet att det inte alltid är lätt. Absolut. MEN man kan int dra ut på ddet hela, på verkligheten i all evighet. Utan en dag måste man ta tag i det hela. För det käns inte trevligt ens mot en själv när en man stöttar och verkligen lägger ner energi och tankar för en annans skull, när personen ifråga inte verkar bry sig!

Hur som så drog jag till Polisen i nacka för att hämta ut mitt pass efter jobbe. MEN tror ni inte det var stängt???? JO självklart när jag väl tar arslet urr vagnen och tar mig dit. Då hade de stängt 15.00 jag kom dit typ 15.55 fett stört!!!
Det var bara till att vända om och gå för att hämta min kära Sky hos Vanessa. Vanessa ville följa med till stallet. Men jag hade julovat Mandis att ta mig till stallet så fort som möjligt. Men tillslutvart det ¨så iallfall. Jag väntade med Vanessa tills hon sluta. Sen drog vi till bussen.
Att ta sig till stallet var inte det roligaste den dagen kan ja tala om. För Skurubron håller på att renoveras och det betyder KÖER, KÖER av flera 100.a meter... Ahhh tog typ lika lång tid som att ta sig från slussen till Gurra som att ta sig över skurubron! Blev vi trötta? Ehh JA!!!!!

Hur som så kom vi tillslut till stallet.Jag var på cpe dåligt humör likaså Mandis och Vanessa. Jag palla inte rida. Inte Mandis hller. Men Vanessa var pigg på att komma upp i sdaeln igen. Och det hon fick. Hon red både Harry och Erona. Jag hopppa upp en stund och kände igenom Erona. Hon var allmänt slö. Kanske berodde på att ävn ja var det ?!

Jag tappa sen humöret rejält. Ville bara hem!!!
Mandis haja läget och körde mig hem. Men påvägen hem till mig vakna vi ala 3 till liv igen. Väl hemma hos mig,
3 fnittriga prickiga flickor ramlade in hos Niklas och Petter som seriöst titta på Hokey. Oj vad vi balla ur. HIHI så skönt ibland. Men Oj så ont i magen man får hihi..

Vi flumma på i en timme typ. Bingo och Sky röjde på tomten så vi höll på att flyga ur våra stolar.

Sedan blev det bänkat framför Hockeyn (=

Vanessa sov sedan över.

Fy vilket sajko humör jag var hela den dagen blllääää!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0