BannerFans.com

Uppdatering För Fredag

Hej hej och hej igen

Fredagen började HEMSKT!!
Jävla skit morgon helt enkelt.

Vakna till när Sky och Niklas åkte till jobbet. Hade oro i magen precis som jag haft under några dagar. Men somna om. Nästa gång jag vakna, vakna jag vettskrämd / helt föstörd. Jag hade drömt, drömt något hemskt. IGEN! Drömmen va den att Nikas min älskling. Han hade tröttnat. Tröttnat pån MIG. Jag hade i drömmen blivit deppig igen. Och denna gång ville Niklas inte vara med längre. Han gav upp. Han tröttna. Tyckte jag bara va en börda och hemskt jobbig! OJ Oj jag var helt förstörd. Fortfarande nu när ja sitter här och skriver om det såhär dagen efter får jag knip i magen av att bara tänka på det. Jag vakna iallfall och började gråta. Allt blev bara värre. Var tvungen att ringa Niklas och få honom att lugna mig. Men icke sa Nicke. När jag hörde honom säga att ha älskar mig och att han inte alls skulle lämna mig. Då blev de bara värre. Vi la på och jag greps av panik. Panikångest. FY FAN inte igen. Ja var helt knäckt. Stressa upp mig mer och mer. Tillslut vaknade tydligen Vanessa och Bingo av att jag grät för de kom in och lugna mig. De lyckades till slut. Fy vad jobbigt det var. Jag har inte haft de tankarna jag hade den morgonen sedan jag börja med medecinen.
Tog mig upp ur sängen och klistra på mitt smile och gjorde mig iordning för att åka till jobbet.

Dagen på jobbet började riktigt jobbigt men jag tvinga mig kvar och kämpa mot min oro och ångest. Tillslut gick det över. Och  jag var glad igen när jag lämnade  jobbet. Åkte till stallet. Men orkade inte rida. Blev lite deppig igen. Orolig lixom.
Erona min fin fina häst. Oj vad hon såg lessen ut när jag bara gick så fort utan att pyssl om och rida henne. Oj vad svårt det var att lämna hene. Får sådan skuldkänsla när jag är i en ICKE rida period. Men har ju bestämmt att hon ska få vila lite och ha semester ett tag framöver så jag hinner landa med nya jobbet och hunden.
Sen kan jag koncentrerar mig på henne igen till 100%





Åkte sen hem till Niklas och titta på Hockey.
Det var mysigt. Blev på bättre humör sen. (=


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gumman :( usch blev så orolig när jag läste detta, fy! Du kan alltid höra av dig om det är något <3 Hoppas på en dag i stallet imorgon ;)

2009-05-10 @ 19:46:44
URL: http://acmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0