BannerFans.com

Söndag

Hej hej

Dagen har vart ganska jobbig. Har haft PMS så det skriker om det.! I morse stack jag och Sky till stallet relativt tidigt.
Det var först stallmöte. Det gick ju betydligt bättre när de som driver stallet INTE var där. Mer ordning och disskusion om det som var aktuellt. Jag hade dock ett humör som sagt, så sa Verkligen ifrån när jag blev trött på folk som tror hästarna e gjorde av porslin.
Sedan var det tävlingsdags. Jag var nervös. Men tack vare mitt dåliga humör var jag inte extremt nerrvig. Det gick bra för mig och Erona.    Och även fö Jennifer och Erona. Alla som var med kämpa på. Det var riktigt kul. Sky var vår lilla maskot och titta noga på när hennes "mamma" hoppade på den läskiga hästen ( ;

Mandis lyckades hoppa hela 60 cm idag oxå. De var såååå duktiga. BRA RIDET MANDIS!!!

Marie var snäll och körde mig hem efter. Orkade bara inte sätta mig på bussen med all folk.

Nu sitter jag på baksidan och har rökt en massa som vanligt.
Sky skötte sig super hela dagen. Dock börjat slicka och klia sig myckt på ena baktassen. Hmm ska göra rent det efter kvällpromenaden. Sedan får vi se vad som händer =S

Nu blir det en promenad sedan däcka framför tvn

Lägger upp lite bilder från dagen imorn

Ha det / Linda & Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0