BannerFans.com

Sky och familjen, Tisdag

Hej hopp.
Ha vart trötta halv trista dagar , mån - tisdag.
Igår kväll kom pappa och hämtade mig och Sky. Jag körde vägen hem genom stan (=
Klarde det strålande. Pappa berömde mig faktigst (=

Tess (min andra tik) och Sky gick strålande ihop. Tess brukar vara så reserverad mot andra hundar. Stora som små, men Sky uppförde sig så bra så det gick ju toppen (=
Tess ser ut som stora björnen gämfört med Sky. HIHI har aldrig tyckt att Tess ser så stor ut men nu när man har en mindre hund blir hon jätte stor. Nu förstår jag vrfö folk backar och säger: Oj Vad stor hund!!
Natten bestod utav liten säng människa + hund + hund slickar i nacken ( ;
Både Tess och Sky e såå mammiga. HEHE  hård konkurens.



I morse stack jag och farsan ut och övningskörde. Tränade "planering". Gick relativt bra, tills jag tappa koncentrationen.
Jag och Sky stack sedan vid 11.a tiden till Vanessa & Bingo. Vanessa jobba så vi höll dem sällskap tills hon sluta. Sedan gick vi förbi Arken Zoo. ( FARLIGT) Hittade en sele som passade Sky pörfa. Så kortet fick avgöra. Allltså går det igenom så köper jag det. Och det gick igenom..
Sedan kom Niklas min älskling och hämta oss. Vi drog hem och gick ut med hundarna. Ned till fotbollsplanen och busa med pinnar. Tränade lite inkallning på Sky oxå. Det funkar helt ok. Men självklart mycket jobb kvar. Vanessa gav mig bra tips oxå (= Alltid bra att dela sina erfarenheter med varandra !




Nu sitter jag och hundrana och tittar på när Vanessa gör NEGERBOLLAR med mjäll på  ( ; till oss !
Gott gott. Hoppas vi iallafall.
Sen ska vi däcka i soffan framför tvn (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0