BannerFans.com

Saknar

Nu har jag vart ensam i någon timme. Pappa e med barnen och jag sitter hemma hos honom och pluggar med hundarna som sällskap.
Vi var ute på en 40min promenix för en stund sedan. Har hunnit solat oxå.
Allt kändes jättebra. Sååå skönt att vara ensam och bara vara! Ni vet springa runt i enbart trosor och röka hur man vill, äta när och vad man vill osv.
MEN oj vad jag saknar min Prins. Saknar honom larvigt mycket just nu )= Känns inge kul alls! Nej nej nej inge kul tycker linda. Även fast jag han träffa honom några minuter igår så räckte det tydligen inte.
Men han har det säkert mys pys med sig själv katterna solen och biran. Och det får jag tänka. Det e bra att vara ifrån varandra lite. Speciellt i denna tid som e nu. Jag med PMS - mens, och han med extremt mycket jobb. Man går bara varndra på nerverna! Men åhh vill bara krypa upp i hans famn och få klappar och pussar.......

Fast det e ju skönt att man kan sakna ibland oxå! Det e ju bara possitivt. *hihi* för tydligen e jag väldigt kär fortfarande. Det enda e att han INTE ringt ännu..
Jag messa han från pappas mobil och gav han pappas hem nr. Men han har inte ringt ännu )=
Fast åh andra sidan har jag inte så mycket att säga mer än att jag saknar honom STÖRT mycket och att jag älskar honom..



En fråga?
När ska jag och mig själv sluta slåss om de rätta och de tankar som e fel?
Jag önskar så mycket att vissa av mina tankar som fladdrar igenom bara kunde försvinna.!
Jag e så trött på att nästan förjämnan gå och tänka katastrof tankar. Varför kan jag bara inte vara.
Låta bli att tänka så mycket.
 Det är något inom mig som HELA tiden drar ned mig när allt är som bäst.
Vet inte vad jag ska ta mig till...

)=

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för vad du skrev sötnos :) Det värmde.

Hoppas vi ses snart, och att allt är bra med dig<3

Saknar verkligen dig JÄTTEmycket. Är sjukskriven för tillfället så kan träffa dig NÄR du vill denna vecka!

PUSS

2009-05-27 @ 18:03:12
URL: http://acmh.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0