BannerFans.com

Mycket de närmaste dagarna

Tjohoo...

Alltså snacka om HUNGRIG hund! Jag tog en cigg på altan/balkongen och Sky skulle självklart vara med.
Hundrana fick ingen frulle imorse.
Och när jag kom hem tidigare idag så började hon äta på ALLT typ. Sen då när jag tog min cigg. Så började hon gnaga på altanens träplankor. *HIHI* En bit var lös och den tugga hon i sig och svalde. Hmm något hungrig hund lr?? *haha* så nyss fick de mat. Och nu springer de lyckliga ute på tomten.

Imorrn Torsdag:
* övningsköra innan jobbet
* 11-15 jobba
* Efter jobb ---> hämta Sky övningsköra
* Komma hem och förhoppningsvis mys med min Prins ♥
* Plugga in i det sista innan jag ska sova

Fredag:
* Gå en långis på morgonen med Sky 
* Förhoppningsvis möta upp Mandis
* Skriva teoriprov vid 11.a tiden
* (Köra med pappa)
* Plugga inför Körprovet
* Gå¨på Orminge Karnevalen

Lördag:
* sova ut förhoppningsvis
* Köra med pappa
* Gå långis med Sky
* Hålla lektion för Maria
* Middag med min Älsk föräldrar och Farföräldrar
* Syrran kommer och sover över med Bingo

Söndag:
* UTSTÄLLNING-> SÖDERTÄLJE

Måndag:
* UPPKÖRNING

Endel. Men helt ok wwiihhuuu så spännande


Kommentarer
Postat av: Vanessa

När ska du hålla lektion på lördag? Jag ska nämligen ut och rida på lördag.. Kan vi ta det ihop och sen åka direkt hem till dig! =)

2009-05-27 @ 23:01:51
URL: http://enannantypav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0