BannerFans.com

Med Skyèn i knät

God eftermiddag gott folk!
Idag e det en bättre eftermiddag än gårdagens.
Niklas min Älsk ringde aldrig igår men ringde till pappas mobil denna morgon istället ♥

Fy vad stört det e att inte ha mobilen på sig. Fy har vart påväg flera ggr idag för att ta upp mobilen och ringa eller skicka sms. Men men det e ganska skönt oxå. !
Lite stressande bara. Men vad kan man missa??

Idag började det med att jag och pappa försov oss. Pappa vakna aldrig av klockan imorse. Så vid typ 7-tiden steg vi upp. Jag gick på promenad med hundarna. Sedan slängde jag i mig frulle och vi satte oss i bilen.
Tanken var att jag bara skulle följa med pappa till hans möte med hans terapi.tant eller vad hon nu ska föreställa. Sen skulle jag ta tåget till jobbet. men vi blev sena och jag följde med på mötet och därefter upptcäkte vi att jag glömt mina jobb-kläder. Så hem igen. Sen körde pappa mig in till jobbet. (=

Jobbet gick bra. Kände iochförsig att stressen gick över till att jag kände mig jättedålig. Och sjukt dåligt arbete. men nej nej så var det säkert inte.. Bara dumma mig!

Efter jobbet så satte sig jag och Kladuia och käka och snacka skit!
Sen bar det av till Apoteket för att inhandla mer Anti-piller till mig och fästingmedel till katterna och Sky.
Det känndes duktigt. Det blev totalt typ 600kr men det var anbart nödvändiga grejor. Förutom en body lotion som lukta såååå gott (=

Nu kom just pappa med mina kära sysskon som jag typ träffar 1gång i månaden högst. Så ska gå ut och vara lite social med dem. Sen blire promenix med hundrana och slutligen gräva ned mig i pluggandet igen (=

Ha det gött gott folk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0