BannerFans.com

Lust att skrika!

Hejsan Hoppsan därute!

Hur e det med er gott folk därute i vimmlet??
Med mig går det något uppåt igen illfall. Fast varje morgon frågar jag mig själv ; allt bra? hur ska denna dag gå? är jag tillräcklig? finns jag av en andledning?

Det e väl så att några mornar vaknar jag upp glad i hågen. Och dessa mornar bör jag ta vara på. Och verkligen inte ifrågasätta mig själv då!
För det 'r just vad jag gör. Jag ifrågasätter, mitt humör - mitt liv. Varför inte bara kunna vakna upp, vara på bra humör och bara få vara det oxå? Inte börja stressa upp mig!!!!
Men det börjar bli bättre. Om dessa drömmar bara kunde försvinna, lämna mig ifred så skulle allt vara mycket bättre.
Ni tror säkert att jag e en sådan som alltid tycker att man ska vara glad osv. Men så e inte fallet. Utan visst jag accepterar fullständigt när folk är på sämre humör, vi är ju bara männsikor. Solen lyser inte i ens själ varje dag. Sen att jag försöker liva upp dem i min omgivning om de är på dåligt humör e ju en annan sak.
Därimot så har jag fått inställningen sedan flera år tillbaka att JAG alltid måst prata skämta varaglad osv. Annars tror de att jag e arg eller grinig. Det har gjort att jag har extremt svårt att acceptera mig själv när jag vaknar en morgon och iNTE e på topp. Men det ska det bli bättring på!!

Ibland känner jag bara att jag har lust att skrika: LÅT MIG VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0