BannerFans.com

Lördag den 23.e Maj

Tjolahopp
Nu ligger jag med en stört närgående katt vid namn Rambo. Lyssnar på 107.5. Är nyspaklad och håret är redo. När som tänkte jag kliva upp och slänga på mig lite kläder och ge mig ut i regnet.

Idag är det åter jobb igen. Igår va det fett med folk fett länge när jag gick vid 15.00 var det fortfarande kö. Huu vilken tur att jag hade både Erona och Sky efter jobbet. Annars hade jag fastnat där.
Men det gick bra. Red till och med när jag kom till stallet. Det var så skönt ute. Regnet hade precis upphört, och solen kika fram. Mys pys.

Men OJ vilket PMS jag har. Har ju strulat till med P-pillerena. Så mina hormoner känns som om de kastas från himmel till jordkärnan varannan minut ungefär. Lyckades slå mig själv genom att slå i huvudet 2 ggr och haden och tårna ett antal ggr igår.  FY FAN!!!
Och gud så det kokade igår kväll i hela min kropp!!!
Blä Blä
Tur att man ska jobba hela dagen.
Mamma + Hasse + Henke kommer och äter hos mig oxå. Trevligt.
Sky e med Niklas på jobbet idag. Så det känns skönt.!



Nej inget mer spec. händer denna lördag. Jobb sen hem. Lär vara helt slut efter jag slutat.
En längre kvällspromenix i regnet med Sky e väl allt.

Nej nu ska jag klä mig snyggare en vanligt och ta mitt paraply och ge mig av!

Se ya people ( ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0