BannerFans.com

Kvällen till ära

God Kväll gott folk. Om det nu är en god kväll ikväll? Inte vart det de för mig iallfall.!
Fan har sådan PMS fortfarande. Eller jag Hoppas det e det som spökar. Annars blir jag ännu bittrare...

Ikväll var väl tanken att umgås med vår lilla familj. Eftersom from. imorn kommer jag sova hos pappa typ hela nästa vecka. Det e ju bara 8½ dag kvar tills jag ska köra upp. Så det blir köra köra hela veckan.
Hur som så blev det inget mys med familjen. För min Älsk somnade i vanlig ordning på soffan när jg kom hem. Inget el med det. För han behöve sova på etmiddagen för att kunna vara männsika. MEN nu ha han sovit sen typ 18.30. Och klockanär nu 20.53. Alltså har halva kvällen gått och han ligger därute i soffan fortfarande.
Nu tror ni säkert att jag bara gick och vänta snällt på att han skulle vakna. och får skylla mig Själv?!
Men nej jag väckte honom tidigare och fråga om han skulle sova för natten eller hur han nu hade tänkt?!
Mummel få jag som svar. Jag går därefter ut med Sky på en promenix.

Åh nu e vi hemma igen. Jag har redan lgt mig i sängen. Tänkte plugga lite och kolla film.
Fick Landet För Länge Sedan av pappa i present. Ni vet den där med dinousarier..







Jag och Sky var iallafall ute och kasta pinne vid fotbollsplanen och sen en sväng ned till glasan. Jag satte mig i kvällssolen och rökte och lyssna på musik. Medans Sky sprang runt och levde rövare. Av någon anledning skulle Sky gå längre ut i vattnet än vad som behövdes för att dricka  lite. *hhe* hon ramla i. *haha* problemet var att där hon ramla i vart det djupt på en gång. Så vovvan fick lätt panik och jag fick lyfta upp henne *hehe*
Jaja så va det ,med det.

Vi traska sen hem..


Nu ska jag gå ut till Min Älsk som nu e sur. För han kom in fö ett tag sen yrvaken och la märke till att jag va lite lätt sur. Och jag gav honom sva på tal och talade m att jag lider av PMS fö tillfället och äroerhört känslig just nu. Så det passade sig INTE att sova bort den enda kvällen vi kunde haft tillsammans på typ 8 kvällar!!!!!

Så nu e han sur istället!

Jaja se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0