BannerFans.com

Kväll Lördag

God eftermiddag.
Nu har Petra vart här med sin dotter Cassandra (gullunge) och Skyèns mamma Nina, även Petras man var här (kommer int ihåg hans namn)
Det var väldigt trevligt. Men stackars Petra hade seprationsångest när de skulle åka. Men hon kan vara lugn. Sky kommer alltid vara mitt NR 1. Och så kommer Petra Alltid få komma och hälsa på och pussa pån Skyèn när hon vill!!

Nina och Sky sprang och busa runt vattnet, fick dampryck och bajsa konstant ( ;


Nu görs det mat. Jag e sååå jäkla hungrig. Bara skakar i hela kroppen.


Solen lyser ute så det blir nog en lång kvällspromenad lite senare.


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det kommer hon garanterat få!! Min karl glömde maten.. vilket i och för sig är bra för mig för då måste jag komma förbi imorgon juh.. fniss

2009-05-10 @ 00:21:38
URL: http://www.eastzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0