BannerFans.com

jag blir så paff

OJ OJ
va e det för kommentar?? Vill inte att han ska bli agressiv?!!

Ok jag ska ta det från början :

Min vän Cissi var på besök hos sin mor som bor ovanför mig och Niklas.
Cissi och heenes nya pojkvän har skaffat sig en valp. En blandras mellan Dobbis/Rottis.
Så när Cissi och Han står utanför och röker så tänkte jag att jag och Sky skulle komma ut och hälsa. Kul för henne att träffaen valpis. När hon nästan bara träffar vuxna hundar!
Jag frågar om vi ska släppa dem så de kan få leka lite. Jag får till svar : nej det ska dom inte. ( Av Han)
Jag bara WHAT? Ehh varför?
Han: Ne Atlas ( valpen) är inte "redo" för att träffa en Amstaff ännu!
Jag: Va? Ursäkta? varför det eller va?
Han: nej jag vill inte att han Atlas ska bli en stor agressiv hund.
Jag: varför skulle han bli det?
Han: *mummel*mummel*- om något *mummel* går fel, det e ju en Amstaff
Jag: eh ok



Jag blev så förbannad. Jävlar. Vad e det? Det e ju HAN som har skffat sig en Dobbe/Rottis som om någon hundvalp verklige bhöver träffa mycket hundar och lära sig hundspråket osv osv
Nej jag e rent ut sagt piss sur. HONOM kommer jag ha svårt för i framtiden!!!!!!!!!!


Behövde få ut det bara
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0