BannerFans.com

Ho Ho jag klarat

hej hopp

Jiippiieee jag klara teori provet (=
Första gången jag skrev fik jag 51p alltså ej godkänt
Andra gången fick jag 52 alltså godkänt
Och nu tredje gången fick jag 53 hahahaha

Vet inte men tyckte provet var lättare än de andra 2 gångerna. Tror det e för att jag fått lite mer kött på bena än för 2-3år sedan. Hur som så klara jag det. Och nästa etapp är UPPKÖRNING. och det är redan nu på Måndag (=
Spänd e jag som fan för hur det ska gå...
Jag har inte tagit några lektioner nu. Men det får gå som det går nue. Om jag inte klarar av det så ska jag boka 2st lektioner och köra innan nästa uppkörning (=

Nu sitter jag hos Amanda. Och väntar på hennes kompis Emilie.
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vi har iallfall tänkt oss att bli hämtade av min Älsk först. Sedan åka hem till mig och dricka bubbel och jordgubbar. Niklas köpte nämligen jordgubbar och skumpa till mig för att jag klarat provet. Såå söt han e. Det e därför jag älskar honom (=

Sedan hade Niklas en överraskning till. Han har lagt gräsmatta. Åhhh vad fint åhh vad bra han e min prins...

Sen blire orminge och leka hopplösa fjortisar ( ; a sen får vio se var och vad kvällen slutar hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0