BannerFans.com

hej Hopp - söndag

Hallå därute!!  E ni skojare, drumlare, elakingar eller galningar?? Jag skiter i vilket bara ni tycker om min blogg hahahhaahahhaha



Hej
Igår kväll hade jag och älsk mys. Det var trevligt....♥
I morse vakna jag som vanligt först vid 05.00 sen vid 07.00 sen återigen vid08.00. Vid typ 08.30 gav jag upp. Låg bara och mös med katterna och en sovande Nklas.
Senare ringde VALLE och fick upp mig ur sängen. Hon skulle provrida Selma i mitt stall. Och undra om jag skulle med ut?! och yes det skulle jag. Han städa lite och äta frulle innan hon och Bingo kom hem till oss.
Niklas min älskade erbjöd oss körning till stallet. Som vi naturligtvis inte hade något imot (=

Väl framme i stallet trots halvregnigt och små kyligt så ville jag rida ut.
Så så vi gjorde. In med hundarna först i Eronas box, det misslyckades. Sky hoppade över dörren och kom i flygande fart till mammsen. Stört nöjd!
Stackars lilla Bingo fick ståkvar i boxen ensam. Sky e inte en riktig vän!
Sedan testa vi att låsa in dem i en av uteboxarna. Men då lyckades Sky bryta sig ur dörren genom att på något vis få bort ventilen som satt fast i dörren. Och återigen kom sedan Sky överlycklig och stolt springandes tll matte!


                                                      
    Fullt ös medvetslös på stallplan. Bestående av de 3 stora farliga hemska
kamphundarna MOHAHAHAHA

                                                        Silence I kill you (Sky)

                                                         Fuck you. Me Kill you (Bingo)

3 små tikar skulle ut & gå




Vi gav upp och det hela sluta med att vi fick knyta fast Sky med linan i boxen.
Men jag kan inte mer än le när hon kommer flygandes och så glad. Hon fattar ju inte bättre ännu haha!!

Uteritt blev det med Vanessa - Selma, Catta - Melini. Det var en riktigt mysig ritt. I slutet fick jag värsta glädjeruset. Haha gud så tokig jag kan vara ibland!



Väl tillbaka i stallet ringer Älsk och talar om att vi glömt bort hans pappa. Micke fyller ju 51år idag!!!!!!
Så det blev bara till att slänga på sig andra kläder och åka dit.
Där smaska vi i oss tårta PRINSES tårta - kakor - kaffe. MUMMS
När alla gäster åkt, däcka jag och Sky på soffan. Micke och Niklas åkte och köpte Thai mat. Så åt vi och åkte sedan hem.
Det e mys att vara hos Niklas föräldrar. Jaghar börjat trivas riktigt bra där. Börjar våga ta för mig en smula numera. Så det e skönt (=

Och Skyèn uppförde sig ritktigt bra som vanligt (=


Nej nu ska jag äta lite till sen ut med Sky på en kvällsis. Sen blir det nog Natt (=

Ha det bra / Linda & sovande Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0