BannerFans.com

Fredag

Hej hopp (=

Denna dag bestod utav frulle med Vanessa & Bingo i mitt kök. Sedan med stört pirr i magen, bar det av till Strömma.
Där mötte Petra upp oss vid bussen. Med för övrigt en stört snygg Amstaff som hette Bosse tror jag (=
Väl hemma hos Petra blev vi varmt välkommna utav 4st (hoppglada ( ; ) Staffisar. Och OJOJ vad jag var nervös vid det här laget. Och ut ur en av gårdarna flög en liten röd/vit tik ut hoppandes skuttandes och full av glädje.
Detta var Sky. Den tiken jag skulle titta på. Och detta md kärlek vid första ögonkastet som vi för övrigt redan vet e sant. Det var vad som hände. Jag föll pladask för denna lilla spillevink ♥

Vi satt och rökte och fika och snacka om allt mellan himmel och jord. Men mestadels om hundar. Bingo & Sky lekte som tokar på deras stora tomt.

Petra verkade som om hon kunde tänka sig ge mig och Sky ett försök. Och så blev det. Vanessa tog varsin hund och gick till bussen.
På bussen kötte sig Sky utmärkt. Mycket att titta på. Men skötte sig perfekt. Hon bara fann sig i att åka med.. ( söta ♥ )

Det blev ett besök i stallet med en gång. Sky verkade inte tycka illa om miljön. Utan strosa runt med Vanessa medans jag fixa stall sysslorna!

Väl hemma gick vi ned till Glasan och lät hundarna svalka sig en stund innan vi gick hemåt. Väl hemma föll även Niklas för denna lilla sötnöt.
Vi tog bilen och hämtade en bur hos Vanessa. Sedan hem igen. Äntligen hemma. Jag & Sky var trötta efter dagens äventyr. Men Sky fortsatte i full kareta och skulle kolla in alla hörn och vrår. även kissa 2 gånger i min säng *haha*

Natten bestod INTE av sömn för min del. För lilla Sky ville inte sova i sin bur utan ville skeda med mig.*hihi*

Aja detta var bara första dagen. ang. Lördagen kommer imorn (=
He hopp sålänge.
Nu drar jag och Sky på en kvällspromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0