BannerFans.com

Företags snack

Tjoho !!

Jag & Sky kom just hem från stan. Vi har vart & träffat Cissi. (pappas ex)
Vi har disskuterat detta med våra företag vi är på G att starta. OjOj vad ideer vi har. Nu gäller det för migg at läsa på lite extra. Ska fråga mammas man om han kan tänka sig hjälpamig i början med bokföringen tills jag lärt mig själv.
Sedan ska jg hitta på ett bra namn till min enskilda firma.
Tänkte mig något med Häst & Hund Tjänster. i den stilen ialfall.
Så ett namn ska jag registera för min firma, sedan skaffa & skicka in den där F-Skattesedeln.
Ska oxå ta mig till arbtsförmedlingen för att kolla om de har någon "starta-eget" kurs.
Sen e det nog bara att köra igång.
Jag ska samarbeta med Cissi ang. hundsidan. Och ha hästarna helt själve tanken.. . Det vi letar efter nu är någon som hjälper oss med att göra feta bra hemsida till oss och sedan om vi hittar något bra billigt tryckföretag. För vi tänkte göra jackor med vår logga på.
Hmm spännande spännande (=

Mysigt var det iallfall. Vi gick upp bakom Tekniska Högskolan in i skogen och satt och snacka där ett tag. Sedan promenera vi till ett cafe och fortsätte. Det var så trevligt att träffa Cissi igen. Det känns lixom som om hon tillhör min familj även fast de inte e tillsammans längre!

Oj Oj vad bra det går att köra nu. Jag ska satsa på att köra upp den 1Juni iallfall. Det känns som om jag kommer klara det.!!

Ne nu ska jag plugga teori och även läsa på om "starta-eget"

Ha det gött /
Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

www.vistaprint.se Dom använde jag..

Hemsida kan du lätt fixa själv... jag kan hjälpa dig att komma igång!! :-) Kör så det ryker!!!

2009-05-25 @ 23:28:34
URL: http://www.eastzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0