BannerFans.com

Dagarna rullar

Hej hopp!

Denna vecka har jag hitintills bott och sovit hos pappa min. (söndag,måndag,tisdag)
Igår åkte vi tidigt iväg först för att lämna min lillebror Lukas hos sin mamma i Bergshamra. Sen rulla vi vidare till Framor & Farfar i Tullinge.
Putsa nästan klart alla fönster denna gång. Några kvar bara. De har MASSOR av fönster, kanske jag ska tilläga eftersom det tar sån tid ( ;
Senare åkte vi till stallet och fodra och fixa allt som jag brukar göra på Måndagar. Men icke riding. Hade ju pappa Sky & Tess med mig. + att det var FETT varmt!

Idag har vi flängt bort till Nacka. Alltså hem till mig & Niklas. Hämtade lite jobbar kläder och mer mat till Sky.
Oj Oj vilken värme det är idag då! Jag fick lov att be pappa köra oss hem efter vi vart hemma hos mig. För jag höll på att nicka till flera flera ggr. Det var riktigt läskigt. Fick la värme-slag...
Vi åkte sen till en strand här i Åkersberga där hundarna levde rövare. Så pass att Tess fick lov att sitta i bilen för att inte skrämma bort alla på starnden S= Sky skötte sig därimot bättre. Men oj nu börjar hon ta för sig ännu mer. Testar som fasiken helt enkelt. Men men dags att gå en lydnads kurs snart hur som helt. Hon e ju bara den mest bedårande flicka endå! LOVE HER ♥


Om jag haft körkort nu då hade jag inte haft kvar det efter dessa 2 dagar hahahahaha.
Jag har kört mot rött 1 ½ gång. Nästan kört över en fartdåre till cyklist. Och bråkat med övriga trafikanter. Tror pappa hellre skulle se mig som feg igen som jag var förr. För nu börjar kanske bli allt för tuff i trafiken hahahaha.
Se upp för mig på vägarna säger jag bara!!!!

Igår såg jag att på mitt konto hade det enbart kommit in 1450kr. Jag höll på att dö. Börja böla och fick panik. Alltså helt krossad. Niklas lugna mig och sa att det ordnar sig. Att han har pengar för oss båda. Att jag bara skulle koncentrera mig på körkortet nu. Ja jo det e ju lätt??!! INTE!!!! För jag klarar inte ens av att låna pengar i nödlägen av mina egna föräldrar. Jag klarar det inte. Tycker det är generande. )=
Men sedan kollade jag upp lönespecen hemma hos mamma och det visa sig att de pengarna INTE var från mitt förra jobb utan ja från något annat jag inte vet vad. För idag Tisdag kom den riktiga lönen in på mitt konto. (=

Så nu e allt bättre igen (=

Nu ska jag sätta mig och plugga. Har teori provet framför mig på Fredag.. Spännande jjiippiiee... (=

Just det. Prata med min vän Emil idag oxå. Han stöttar och hjälper mig med detta med att förstå alla cpe frågor man måste fylla i för att registrera sitt företag (= Så skönt att ha en vän som kan och förstår Tack Emil !!

Aja ha det gött se ya /// Linda Tess & Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0