BannerFans.com

typen av mitt liv- sol

♥♥Hej!
Igår var vi med Prillan till vetrinären. Hon skulle vaccineras. Det gick som det gick *haha* jag fick lura in henne i buren med hjälp utav räkor som är hennes favorit snacks (= Sedan bar det av till Kattstallet. De föste in henne i en special bur och stack henne i rumpan. Det var INTE populärt kan jag lova *haha*. Jag kunde inte låta bli att gå runt och se på alla deras kátter några varv. Letade upp Elvis som jag fastnat för på deras hemsida. Jo han var ju söt som socker. Me hans rumskompis var desto mysigare. Spann och var otroligt kelsjuk. Precis som vår katt Rambo. (= Har mailat chefen angående om de skulle få in kattungar i framtiden så vill jg vara på plats. För en liten kattbebis VILL JAG HA! Men et ska vara den bästa, oh inte den första sötste. *hehe*.. Hur som så när vi skulle åka därifrån så hade bilen sjunkit ner i leran såpass djupt att det tog typ 20 minuter för oss att ta oss därifrån. Niklas fick stå vid fronten och putta allt vad han kunde medans jag satt bakom ratten och gasade. Tillslut lyckades vi.

Sedan bar det av för att lämna Prillan hemma.
Och sedan tvätta bilen och lämna in den på verkstaden. Niklas vinka av bilen med tårar i ögonen *ASG*.
Sedan övertala jag honom att ta en PROMENAD hem istället för bussen. HAHA han hatar att promenare. Han klagade HELA vägen på att det var gegigt och blött. Sicken barnunge han e ibland. ♥

Väl hemma pysslade jag lite i hemmet. Gjorde middag. Makaroner med Farlig Korv (= Gott Gott
Sen somna både jag och Niklas i soffan. Jag vaknade vid 20.30 igen och vr på dåligt humör. Tog en dusch och smorde in mig (=
Sen kolla vi på tv och gick sedan och la oss. Gud så mysigt vi hade. Är så glad över att vi talat ut om allt "under täcket" det har gjort allt bättre. Vi lågoch mös LLääNNngggEE.. Och så fick han lite "......" av mig (= Mycket lyckad kväll (= ♥♥♥

Nu har jag vart duktig och tvätt det mesta tills Niklas ska komma hem och tvätta det sista. Städat och pulat lite. Nu ska jag göra mig fin och åka te jobbet ..

Sol Sol Sol såhärligt väder ute (= nu är det VÅR!!!

Ha det gött // linda

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack!

Yes. Jag vill ha mattan, kontonummer kan vi ta senare.. Får inte lön förns den 28e å då dyker det upp pengar på ditt konto direkt =)



Jag behöver ingen hjälp nu på fregad, och inte heller nästa fredag. Ena extra tjejen hade skrivit upp att hon ville jobba.. Bara sjönt för mig att slippa långdagar!



PUSS

2009-03-18 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0