BannerFans.com

typen av mitt liv- Slutet

God Eftermiddag!

Nu har jag flängt runt så det räcker och blir över för idag, tycker jag!


Bengt och Andreas kom till mig typ 25 min för tidigt. Och jag satt ju bara i pyamas. Oj oj vad uppstressad jag blev. Blev helt hyper, länge sedan jag vart det. Men denna gång vann inte mina tabletter och höll mig lugn utan jag stressade upp och ja som jag blir då. Virrig, pratsjuk, springer runt som en idiot och hittar inget, och inget bli gjort. *HAHA* men men det e jag det!
Andreas provred min Erona på volten i al snöyra. Det gick väl inge vidare. För oryttenerad fö att jag ska ha någon "användning" av honom. Däremot erbjöd jag honom att ta lektioner för mig på Erona. Och sedan får vi se i framtiden om han skulle få några egna dagar.
Jag själv hoppa upp och visade upp henne så fint. (=  Hon går så jäkla bra nu. Vi avsluta med att sätta upp ett rättuppstående hinder. Börja med kryss på ca 70cm, Sedan la vi upp det till rätt uppstående och höjde efter ett tag till 80cm ..
WWhuuu vad vi flög hon tog det riktigt bra! Högt över. Märks att vi börjar få ordning på dressyern nu. Då kommer hon atumatiskt i hoppningen! HON E BÄST ♥


Sedan körde de mig till Älta. Gick ut med Valles hundar. De var helt tokiga (= Booty drog och busade i kopplet allt hon kunde, medans Bingo fick springa lös. Det var mysigt solen sken och snötäckt skog och mark. Mys pys.
Sedan lämnade jag gyckarna hemma och åkte till forum.


Shoppade allt jag skulle, hamna på typ 670kr PÅ KICKS haha fett mycket pengar. Men nu har jag shampo, hår spray, mousse, ny parfym m.m
Skulle handla 2 tavlor till, till vardagsrummet. Men det visa sig att jag inte hade tillräckligt med pengar när jg skulle betala. He He snopet  =S
Snacka lite med Valle sedan åkte jag hem till Björknäs, där Niklas väntade.


Vi handlade godis, typ 2kg för 150kr. De har öppnat en ny godis butik i B-Centrum med mycket lågt hg pris ..
Sedan stack vi till Konsum och handla Tacos och ost-kex.

Ikväll blire mys, tacos till middag och sedan mys i soffan med ost & kex & vin (= mmmyyss



Ha det gött // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0