BannerFans.com

typen av mitt liv- Nyttig & god Frulle

God Morgon!

Bajs sömn denna natt. Inte bra inte bra. Vakna när Niklas klocka ringde (typ 1 timme innan han gick upp) fett störande!
Sedan när jag väl somnar om när han drar då ringer han edan vid starx innan 8.a och undrar om hans väska e kvar hemma?! AHHH jag sov ju!! Men men så då var det bara att kliva upp sedan vr jag vaken så ja och här sitter man.


Gjorde stört nyttig smörgås som även var god (= Det ni !
innehåll: Bröd: Rågkusar, pålägg: ost, skinka, keso, tomat, paprika, avocado och smör (= MMuummss


Måste bara lägga upp min fin fina parkering igår (=

Vackert va??

Blä hade det jobbigt igår kväll, har sådant behov av det där ni vet SEX. Inte lust utan behov. Så gud vad jag fick jobba med mig själv igår för att inte visa för Niklas. Men jag ska hålla på mig i veckorna det sa jg även till honom nu. Men istället för att säga: åh vd bra för jag behöver verkligen vila. Ne då säger han: nej men inte ska vi hålla oss från att ha sex under veckorna, det e bara det att vi måste lägga oss tidigare.
Ahh killar alltså, me vadå? Lägga sig tidigare? Jaha men han sitter ju och spelar till efter 22.00 inte konstigt att det blir så jävla sent jämnt! Ne nu sitter jag och retar upp mig inte bra. Så lugn, nu lämnar vi detta ämne.


Gud så myckt snö det är ute nu, helt otroligt (= sjukt mycket.. Rocky & Rambo bara försvann i snön haha



Nej nu ska jag klä på mig och packa gym väskan och ta mig te gymmet och sola och träna (=

se ya ( ;   / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0