BannerFans.com

typen av mitt liv- jobb

God Förmiddag. Ahh sov tills jag vakna INNAN klockan ringde. Det är så skönt att få låta kroppen vakna av sig själv när den känner sig utvilad (=

Idag blire snabba puckar av, ska till stallet sedan till jobbet. Hoppas på att hinna motionera min lilla pålle lite iallfall.
Det blev inge möte med tanten från ungdomsmottagningen idag. Var så förbnnt trött igår kväll. Min kropp sa åt mig att sova ut.
Satt därimot kvar på jobbet i typ över en timme efter jag slutat och prata med min ena chef. Han mår så jävla dåligt )= .. Det håller på att spricka med han familj. Mycket självförhållat men alltid tråkigt. De har ju 3 barn tillsammans och vart ihop i 18 år.. Så det sluta med taxi hem. Till en Niklas som var sjukt orolig och undra varför jag inte kommit hem som vanligt vid 23.00. (nu var klockan över 24.00) men men mobilen hade dött och ha svara inte när jag försökte ringa tidigare och säga att jg blir sen.

Jaja nu har jag just ätit frulle och gjort ett teoritest på datorn. Fck 61 poäng av 71. (= .. (= .. (= .. Stolt,några slarv fel dock!

Aja ska skynda iväg te stallet nu så jag hinner rida (=



Ha det NICE // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0