BannerFans.com

Trööatttare än tröttaasstt

Hej hej.
Äntligen internet tillbaka. Modemet la ur för någon dag sedan. känns som om vi inte haft internet påtyp 2veckor men det e bara 2 dagar haha.

Så nu sitter man härigen då. Fast tröttare än tröttast. Jobbar 6dagar denna vecka och 4 nästa vecka.Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allting, jobb, hästarna, katterna, träning, hundpassning, övningskörning m.m m.m....
Men jag löser väl det med tillslut... Gud vilka världsproblemman kan ha va?? ( ;
Varför jag fick jobba 6 dagar denna vecka är pga tjejen som anställdes samtidigt som mig i julas fick sparken. Och det var väntat. Men jag känner mycket för det här lilla företaget, och det gör att jag inte vill sätta demi skiten . Och jobbar extra mycket istället. AAhhhh det e just det jag måste akta mig för! Men men jag ska hålla fast vid de 4.a dagarna nästa vecka!!!

Igår på jobbet så fick ja en svacka )= fan först jättearg sen bröt jag bara ihop ahh ibland blir jag så trött på mig själv. Ok när det händer hemma men inte på jobbet! men men idag får det vara bättre!!

Nu springer Prillan runt och leker så härligt att se henne göra framsteg. (=

Igår betalde vi resan till Cypern jjiippiieee ..........(=
nej nu måste jag faktigst vakna till liv och göra mig iordning. Fan sov till 11.30 men känns somom jag sovit typ 1 timmme)= ....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0